Thursday, June 4, 2009

Sentuhan Pertama

Hehehehehe...tak sangka arrhhh, aku boleh catatkan sesuatu kat blog aku sendiri. Lama dah buat rancang nak buat blog sendiri..tapi malas lebih kuat menguasai aku. Hahahahaha...sekarang aku boleh ketawa, tersenyum kerana aku sudah berjaya melawan perasaan malas yang menyelubungi aku selama ini.
Pertama kali dalam rancangan aku nak buat blog ini ialah, apa benda aku nak tulis, apa yang nak aku kongsi dengan para pembaca blog sekalian. Setiap kali pertanyaan itu terlintas di fikiran aku, setiap kali itu la aku terbayangkan keindahan yang terdapat di persekitaran aku. Blog aku bertemakan "Panggau Menua Ulu", korang nak tau gak ke maksud tema tu? Bagi yang berbangsa Iban saya jangkakan mereka memang 100% tahu maksud tema tersebut. Bagi mereka yang nak tau maksud tema tersebut leh la tanya ngan kekawan berbangsa Iban. Nak tau dari aku gak ker??? Boleh...tapi korang kena tunggu...
Ermmmmm..aku rasa segala yang tercatit dalam blog aku ni sekarang dan akan datang akan berkisar dengan tema blog aku ni...tak jauh lari punyer la. Ok la sekian buat waktu nie..
Calobete.......

No comments:

Post a Comment